2016. április 1., péntek

Mozdony is kellene

Mozdony vásárolni nem egyszerű feladat.
Ha újonnan szeretném megvenni, 30-40 eFt alatt nem is érdemes keresgélni. Akkoriban teljesen kizártnak tűnt, hogy  valaha is ennyi pénzt fordíthatok erre a célra.

Én pedig mindenképp szerettem volna egy mozdonyt! Enélkül nem lehet hozzáfogni a modellezéshez.

Hosszú keresgélés után akadtam erre a kis gőzösre. Három teherkocsi társaságában kínálták a Vaterán, igen jó áron.
Nekem persze az "igen jó ár" is rázós kiadásnak tűnt - hosszú hónapokon át csak  néztem, ahogy lejár az aukció, nem érkezik rá licit, felrakják újra, újra hetek telnek el... 






Végül - egy életem, egy halálom - felajánlottam egy alacsonyabb összeget - és elhozhattam! 15.000-ért enyém lehetett a mozdony, és vele három két tengelyes teherkocsi.
Egyik járműnek sem volt doboza, nem sokat tudok róluk. Az eBay-n találtam hasonlót - eszerint ez egy belga gőzős modelljének limitált kiadása a Marklintől.

Most már tényleg kezdődhet a modellezés!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése