Minden darab egyenként kis ékszer, kincs, amit hetekig vár az ember, ünnep, amikor megjön, nap mint nap kézbeveszi, megcsodálja..
Így aztán - bár van már néhány darab - még mindig alig állítható össze a tervezett pályán futtatható, odaillő szerelvény.
A lista a beszerzés sorrendjében készült.
Egyenlőre sajnos elég rövid ahhoz, hogy így is használható legyen.
Ha annyi járművem, lesz, mint a MÁV-nak, majd csoportosítom őket :)
A járművek a képre kattintva nagyban is megnézhetőek!
(A fotók az első kísérletképp épített, akkor még félkész diorámán készültek)
2.t. DB tartálykocsi
Szállítmány: ásványolajos
Pályaszáma: 21 80 735 521 9-0
Ez volt az első Z járművem, Danitól kaptam 2011 karácsonyán
Ha jól tudom a spanyol ebuy-ról rendelték meg Marcellal. Gyári dobozában, kifogástalan állapotban érkezett és van a mai napig is
Gőzmozdony
Szertartályos
Tengelyelrendezés: 1C
Vaterán találtam, három kis teherkocsi társaságában mindössze 15.000 ft-ért. Egyik járműnek sem volt doboza, nem sokat tudok róluk. Az eBuy-n találtam hasonlót - eszerint ez egy belga gőzős modelljének limitált kiadása a Marklintől.
2.t. DB alacsony oldalfalú teherkocsi
Pályaszáma: 343 0001-2
A gőzmozdonnyal együtt érkezett. Doboza nem volt, így annyit tudok róla, amennyi a felirataiból olvasható.
Szállítmány: ásványolajos
Pályaszáma: 21 80 735 521 9-0
Ez volt az első Z járművem, Danitól kaptam 2011 karácsonyán
Ha jól tudom a spanyol ebuy-ról rendelték meg Marcellal. Gyári dobozában, kifogástalan állapotban érkezett és van a mai napig is
Gőzmozdony
Szertartályos
Tengelyelrendezés: 1C
Vaterán találtam, három kis teherkocsi társaságában mindössze 15.000 ft-ért. Egyik járműnek sem volt doboza, nem sokat tudok róluk. Az eBuy-n találtam hasonlót - eszerint ez egy belga gőzős modelljének limitált kiadása a Marklintől.
2.t. DB alacsony oldalfalú teherkocsi
Pályaszáma: 343 0001-2
A gőzmozdonnyal együtt érkezett. Doboza nem volt, így annyit tudok róla, amennyi a felirataiból olvasható.
2.t. DB fedett teherkocsi
Pályaszáma: 11 80 083 4042-4
A gőzmozdonnyal együtt érkezett. Doboza nem volt, így annyit tudok róla, amennyi a felirataiból olvasható.
2.t. DB magas oldalfalú teherkocsi
Pályaszáma: 01 80 584 2732-0
A gőzmozdonnyal együtt érkezett. Doboza nem volt, így annyit tudok róla, amennyi a felirataiból olvasható.
Pályaszáma: Ma használatos pályaszáma nincs
Az első személykocsimat egy debreceni kollega árulta Vaterán. Emlékszem, valahol a külvárosban vettem át az utcán :) Nagyon boldog voltam vele, illett a mozdonyomhoz, és egyből beindította a fantáziám: II. korszak-beli, kanyargós hegyi pályát fogok építeni,.. :)
Pályaszáma: .. .. 512 998 . (feltehetően nem ma használatos forma)
A Marklin "Museumwagen" sorozatának tagja, a háború utáni időszakot idézi. Három darabot találtam vaterán ebből a sorozatból, exlusiv fém dobozban érkeztek.
Pályaszáma: .. .. 46 719 ... (feltehetően nem ma használatos forma)
A Marklin "Museumwagen" sorozatának tagja, a háború utáni időszakot idézi. Egy gépgyári munkagép is van hozzá szállítmány gyanánt.
Pályaszáma: .. .. 512 008 ... (feltehetően nem ma használatos forma)
A Marklin "Museumwagen" sorozatának tagja, a háború utáni időszakot idézi. Ez egy bőrgyár kocsija. Egy villás targonca is van mellette, de az sehogy sem illett a nyilt vonali fotóhoz :)
Pályaszáma: .. .. ... (karácsonyi ajándék-kocsi)
A Marklin karácsonyi kocsisorozatából való.
Ezeket a kocsikat eredetileg nem akartam megvenni, mert nem "igazi" kocsik modelljei.
De amikor három "muzeum-wagen"-re alkudoztam, az eladó a fizetendő öszegből nem engedett, helyette felajánlotta, hogy ezeket ingyen ráadásnak adja. Végül elfogadtam az ajánlatot.
Nem bántam meg - igazi különlegességek ezek a kocsik, speciális ajándék-csomagolásban. Ez egy gőzmozdony-formájú plexi-doboz belsejében látszik lebegni :)
Pályaszáma: .. .. ... (karácsonyi ajándék-kocsi)
A másik karácsonyi kocsisorozatból való kocsi
Ez egy ház-formájú plexi-doboz belsejében látszik lebegni :)
Pályaszáma: 50 80 31 34 377-7
Remélem, jól olvasom a pályaszámot - kissé már mgkopott.
Ez a kocsi sem illett elképzeléseimbe (II.korszakbeli kicsi hegyi pályát fogok építeni) de a véletlen úgy hozta, hogy az II.oszt. párjával árulták, sőt ugyanebben az időben valaki más a vezérlőkocsiját is eladásra kínálta. Mindezt ráadásul igen kedvező áron. Hab a tortán, hogy hozzá illő mozdonyt is árverezett valaki, szintén megfizethető áron. Úgyhogy olyan szerencsésen összeálltak a dolgok, hogy egyszerüen nem lehetett ott hagyni. (Lesz még nekem egyszer fővonalat megjelenítő nagyobb terepasztalom is :) )
Pályaszáma: 50 80 31 .. .. ... - .
Pályaszáma: 50 80 31 34 080-5
Pályaszáma: 221 131-6
Ez a gép is kissé "környezetidegenként" fog futni első kis terepasztalomon. (úgysem fogom tudni megállni, hogy fel ne tegyem :) ) De az igazi ideje akkor jön el, ha már fővonalon húzhatja a saját Silbering-szerelvényét :) - a nagyvasútnál, ha jól tudom, ez elég jellegzetes összeállítás.
München - Berlin vonalon közlekedő korabeli gyorsvonati kocsi
Pályaszáma: ?
Igazából 2t. személykocsira vadásztam már hónapok óta, hiába.
Ez a kocsi viszont - ha nem is mellékvonali - de legalább a korszak stimmel, és gyönyörű.. :)
Sajnos párjára még nem leltem, így hát kezdetben valószínüleg a 2t. kocsival fog együtt futni
Pályaszáma: Ma használatos pályaszáma nincs
Mégis csak megtaláltam a 2t. szeméykocsim párját! :)
Az Attila utcai bolt kínálta hazsnáltan. Igaz, nem túl olcsón, de mivel oly régen vadászom rá, nem lehetett otthagyni (Ebay-ről rendelve sem lett volna olcsóbb) A tervezett II. korszak-beli, kanyargós hegyi pályámon most már ha nem is túl hosszú, de stílusos vonat mehet :)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése